Nye sangere

I et kammerkor er hver eneste sanger vigtig for korets evne til at lave god musik. Idet nogle af vore sangere pga. barsel og job ind imellem må vælge koret fra, har vi løbende brug for nye sangere. Der er i øjeblikket mulighed for optagelse på følgende stemmer: 2. alt, 1. tenor, 2. tenor og 2. bas.

Sankt Pauls Kammerkor er ikke et kirkekor, men har taget navn efter den kirke, som oprindeligt husede koret.

Hvis du kunne tænke dig at være med i Sankt Pauls Kammerkor og i øvrigt synger rent, har et godt nodekendskab og tidligere korerfaring, er du meget velkommen til at kontakte korets dirigent eller formand. Du er naturligvis også velkommen til at komme og høre os øve. Vi øver normalt:

Tirsdage kl. 19:00-22:00 i
Kapernaumskirken,
Frederikssundsvej 45,
2400 København NV

Inden du kan blive optaget i koret, skal du prøvesynge for dirigenten. Prøven varer typisk 10 min. og indeholder fremførelse af en medbragt sang efter eget valg, skalaøvelser og eftersyngning fra klaveret.

Når du bliver optaget i koret, bliver du automatisk medlem af foreningen Sankt Pauls Kammerkor. Kontingentet er p.t. 1000 kr. pr. halvår.

I Sankt Pauls kammerkor gør vi ud over musikken også meget ud af at have det hyggeligt sammen. Vi har f.eks. en kageturnusordning til vores korprøver, årlig sommerfest, nytårskur samt en weekendtur i sensommeren.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt os på en af telefonnumrene eller e-mail-adresserne på kontakt-siden, og så vil vi vende tilbage til dig snarest muligt.